miercuri, 15 februarie 2012

Pierduta de mine

Salut.
Trec rapid la subiect, că n-am ce zice de ziua de azi...
Sunt o pierdută, nu de aia că pierd , că în fine, pierdem mereu ceva ce nu e chiar atât de important pentru noi, însumi. Ce ziceam? Ah da,  sunt o jalnică, chiar sunt, am un simț dezvoltat de a uita locurile unde uit anumite lucruri neimportante, prindeți firul  ce zic? E jalnic, nu? După 20 minute înainte de a tapa  priveam  filmulețele lui Alice, în timp ce râdeam  cu plăcere am vârât mânuța în buzunarele fotoliului pe care sunt așezată de obicei în fața laptop-ului și am scos de acolo  vechiul meu mobil... TA-DA (Eugen, ar trebuii sa-mi cer scuze de la Porcu), și eu mă gândeam că mi l-a furat cineva sau l-am pierdut prin bar-uri dar hoțul e chiar sub curul meu. Aaaaaaaa!!!! Și acuma sunt nevoie să plătesc pentru mobilul nou, iar în față e mobilul vechi, e strașnic.


Mă gândesc că pot găsi și ochelarii mei, chiar poate și vreo 1000 de dolari, euro sau lei.
Deci dragii mei, vă îndemn să cautați bine prin fotoliile voastre, poate găsiți ceva util și demult uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu