luni, 13 februarie 2012

Clear and to the p...Introducere.

Aventura începe, salut blog, salut prieten, fuck you world.
Am decis că totuși vreau să fiu o bloggeriță, una simplă și cu multe neajunsuri, într-un cuvânt (ca atare două) bloggeriță moldoveancă. Voi folosi muuuulte rusisme și mai multe englezisme, dacă ești omul cu ticul de cultețe și perfecțiune gramaticală, pff,  ia-ți zborul de pe blogul meu (sayonara =D).
În decursul acestei mari aventuri, voi povesti despre trecut, prezent și la sigur viitor caroci, ca la toți blogeriștii (nu mi-i frică de bau-bau(de critica)).Pentru  început  voi face o introducere despre mine, așa și voi intitula.

Despre mine.
...la moment, chiar acuma, după ce am tapat „la moment” m-am gândit că NU ȘTIU  CE SĂ SCRIU, adică c'mon on, e chiar atît de greu să scriu despre mine, cum sunt și blablabla. Mdea, totuși, singuri veți afla din tot programul meu constructiv de postări. 
Doar despre o calitate sunt sigură, nu știu dacă e o calitate, dar calitatea care o cred că e calitate. Enoorm iubesc carnea. Finish 

Când făceam un pic de curat prin casă cu Gojira pe fundal, îmi tapam în minte mii de postări destul de interesante legate de viața mea, dar acuma fiind în fața laptopului ideile au dispărut ca printr-un mister egoist. 
„-Maaamaaa, imi cer scuzee că am pierdut ochelarii, ma voi pedepsi pentru acest fapt crunt. Mă căiesc enorm și cred că voi ajunge în iad și colu îi voi găsi. ”

Ce ziceam, ahh da! 
*Pentru mai mult interes...
Woohooo e tareee!
So, dracii mei, e doar o introducere... „Clear and to the point” va face față romanului intestinal ce va urma.

To be continued...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu